Friday, March 20, 2009

Menengah 2 Normal Akademik/Ekspress

Hari ini, saya mengadakan pertandingan memanjat tembok. Saya berasa amat segan kerana ini kali pertama saya mengalami situasi yang begini. Ini juga kali pertama saya pergi ke pertandingan dengan sekolah kami. Rasanya amat gembra dan juga takut. Melihat kaum lelaki memanjat tembok tersebut membuat saya lagi takut/segan. Selepas menunggu untuk beberapa jam, barulah kaum wanita di izinkan untuk memasuki suatu bilik yang terletak di dalam pusat membeli-belah supaya kami tidak boleh tahu bagaimana cara perjalanan tembok itu. Beberapa jam kemudian, menunggu di dalam bilik itu membuat saya bosan dan lapar. Jadi saya berbual dengan rakan-rakan saya yang berada situ untuk menyokong saya. Ada seorang lelaki memanggil nama saya, dan saya tahu bahawa saya akan memanjat tembok tersebut tidak lama lagi. Saat-saatnya sudah datang, saya akan memanjat tembok tersebut. Rasanya tidak enak kerana inilah kali pertama saya memasuki pertandingan memanjat tembok. Saya tidak dapat memanjat satu tembok pun kecuali tembok nombor tiga kerana perjalanannya amat susah sekali. Akhirnya, saya henti memanjat dan membukak kasut panjat. Selepas itu, saya melihat sekeping kertas yang ditampalkan di "notice board" kerana keputusannya sudah dikeluarkan. Saya tidak dapat memasuki ke peringkat akhir dan itu tidak mengejutkan saya kerana saya tahu bahawa saya tidak membuat begitu bagus dalam pertandingan ini. Tetapi tidak mengapa kerana jurulatih saya kata bahawa tiada menang atau kalah, asalkan kami bahagia.

8 comments:

Anonymous said...

hello mushira, saya hendak kasih awak comment. okay bye. (:

Ahmad Asyraf said...

asssssssssssssssssssssss

fasya said...

Wah, sungguh menarik sekali!

fasya said...
This comment has been removed by the author.
bmhidayah said...

hi .! (:
saya amat senang sekali kerana kamu gembira pada masa cuti sekolah mac .! haha ..
:)hidayah(:

bmnurseha said...

mushira saya hendak memberi awak ulasan.

Anonymous said...

mushira, saya akan menyokong awak selalu okay.
saya harap awak akan ada hidup yang baik di dunia ini.

okay la, sampai di sini. saya hendak ke dewan untuk assembly nanti.

saya tidak ingin melihat awak nanti.

Anonymous said...

awak sihat ?